songsuche!! hilfe bitte!!

Benutzer39444  (31)

Verbringt hier viel Zeit
also ich hab gerade auf kissfm ein richtig geilen song gehört,gibs schon länger, r`n`b genre und sehr geil..
ich weiß songsuche gibs da auch hab ich gemacht aber den song den die mir da anzeigen,der is es nich..hab ich schon angehört!!
also der geht so

girl give me your number
????? give me your number
...give me your number
cause i want really get hot tonight


und denn kommt noch als zwischenspiel einamal so
we can do it my way
we can do it your way
anyway is ok
cause i want really want get hot tonight!

ich weiß is nich viel aber ich finds nich..vllt is ja nen hip hop fan unter euch der mir weiterhelfen kann!?? ich find das so geil!!!
danke....
hab gerade noch ma gegoogelt..kann s sein dass es von >new edition hot 2 nite< is`???????? ich glaube schon..na geil frage selber beantwortet....naja...
 

Benutzer55230 

Meistens hier zu finden
Artist: NEW EDITION
Album: ONE LOVE (2004)
Song: Hot 2nite

Gefunden in ca. 2 Minuten


Lyrics:

Ohhh (yeah)
All right
Hey
NE keep it hot for y'all

Now let me set it off in the right way
You got a bangin booty and a tight waist
I've been a fan since I met you in the labay
And hopefully you'll end up over my place
I can't believe I never saw you coming over
Until you put your pretty hand up on my shoulder
I wanna touch, I wanna kiss, I wanna hold ya
(yeah) I really wanna get you hot tonight (come on)

So tell me what I gotta do to
Get the hookup in the future
Baby you choose the night
Whatever you like and I'm a pick you up on time
And it's cool if you don't want to
But you'd be a fool if you don't want to
Cuz I guarantee, that if you with me, you're gonna be feeling how you supposed to be

[Chorus x2]
Girl give me your number (give it to me)
Forget it, here go my number (here you go)
Forget it, you don't need my number (no you don't)
Cuz we gonna get hot tonight

(That's right)
And if you say
You don't like it my way
We can do it your way
Anyway is OK
And if you say (you say)
You don't like it my way (it don't matter)
We can do it your way (we can do it)
Anyway is OK (anyway that you like it babe)

So tell me what I gotta do to
Get the hookup in the future
If you choose the night
Whatever you like and I'm a pick you up on time
And it's cool if you don't want to
But you'd be a fool if you don't want to
Cuz I guarantee, that if you with me, we're gonna have a good time tonight
(So get your hands up)

[Chorus]
Girl give me your number (yeah)
Forget it, here go my number (here you go)
Forget it, you don't need my number (i said forget it, you don't)
Cuz we gonna get hot tonight (right now)
(Come on girl) Girl give me your number (said give it me babe)
Forget it, here go my number (come and get it)
Forget it, you don't need my number (you don't really need it at all)
Cuz we gonna get hot tonight

[x2]
Can we break it down
Baby can we break this down
Can we break it down (yeah)
Cuz we gonna get hot tonight

[Chorus]
(so get your hands up) Girl give me your number (seen a lot of shortys in the club tonight)
Forget it, here go my number (but you're the only shorty, I'm in love tonight)
Forget it, you don't need my number (one and only woman that I'm thinkin of)
Cuz we gonna get hot tonight (so come on over here and let me show you some love)
Girl give me your number (girl I wanna get you real hot tonight)
Forget it, here go my number (see if I can love you non-stop tonight)
Forget it, you don't need my number (wanna make you feel like you feel alright)
Cuz we gonna get hot tonight

[Chorus x2]
Girl give me your number (give it to me)
Forget it, here go my number (here you go)
Forget it, you don't need my number (no you don't)
Cuz we gonna get hot tonight

Can you say ohhh (ohh) baby (all right) (yeah)
(hey) NE keep it hot for y'all
Can you say ohhh (ohh) baby (all right) (yeah)
(hey) NE keep it hot for y'all
 

Benutzer39444  (31)

Verbringt hier viel Zeit
na kannste ma sehen..ich hab zuerst an euch gedacht!!!!!:tongue:
 

Benutzer55230 

Meistens hier zu finden
Da kann ich nur einen User zitieren:
wie-poste-ich-falsch.jpg

:smile:
 

Benutzer39444  (31)

Verbringt hier viel Zeit
hättest mir ja nich helfen brauchen...
echt....is ja gut jetzt!
schönen abend noch...
 

Benutzer39444  (31)

Verbringt hier viel Zeit
warste aber....ich muss jetzt gehen..wie gesagt..schnen abend di noch und trotz der falschen such reien folge noch nen schönen abend dir gewünscht!
 
Oben
Heartbeat
Neue Beiträge
Anmelden
Registrieren